de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy BergPeetoomJansen - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy BergPeetoomJansen - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy

28 Februari 2016 | Nederland, Nederland

We zijn overal tegen ingeent, we hebben een visum, de fietsen zijn al ingepakt... nog een paar dagen werken en dan mogen we vertrekken voor een reis waar we al lang naar uitkijken.

• 04 Maart 2016 - 12:18

Gea:

Ik fietst met jullie mee in gedachten...... Een prachtige onvergetelijke fietsreis gewenst!

• 07 Maart 2016 - 13:10

Katrien Van Den Branden:

Veel fietsplezier, heel veel lekkere Indian Curry, Naan brood, paleizen, lange zwarte paardestaarten, tropische temperaturen, kleurige sari's, color in jullie haren (minstens 3 keer wassen),..
    kortom veel plezier !!

• 07 Maart 2016 - 13:39

Annemarie Den Houting:

Heel veel plezier gewenst tijdens jullie bijzondere reis! Ik ga jullie zeker volgen.

• 08 Maart 2016 - 12:12

Wim En Lisette:

Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Nu gaan genieten met zijn allen van dit mooie land. Wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen hoor!