Apies kijken - Reisverslag uit Udaipur, India van Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy BergPeetoomJansen - WaarBenJij.nu Apies kijken - Reisverslag uit Udaipur, India van Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy BergPeetoomJansen - WaarBenJij.nu

Apies kijken

Blijf op de hoogte en volg Peter/Anke/Wim/Jany/Fred/Lidy

21 Maart 2016 | India, Udaipur

Gisteren klommen we met de bus omhoog naar het hotel in de buurt van het fort Kumbalgarh. Vandaag gaan we met de fiets de berg weer af. De afdaling is goed te doen, een beetje opletten voor losliggende steentjes en onregelmatigheden in het wegdek. In de kleine dorpjes worden we opnieuw enthousiast toegezwaaid en toegeroepen. Het blijft leuk om dat mee te maken. Halverwege de berg rijden we in een bebost gedeelte. Dan zit voor ons op de weg ineens een troep apen! Iemand heeft een plastic zak vol tomaten voor ze neergelegd en ze zijn nu volkomen op hun gemak bezig die leeg te eten. Als onze chauffeur er nog wat koekjes bij gooit is het feest helemaal compleet. Zolang we op kleine afstand blijven, doen ze ongestoord hun ding. Dit is toch echt wat anders dan apen kijken in een dierentuin!
In het dal stappen we in de bus. We hebben nog een aardig eind voor de boeg naar de stad Udaipur.